Denisa – Ingrijirea naturii

Este toamna. Este frig. Norii plang cu stropi mari de ploaie. Bate vantul, pe geam se zaresc niste pasari. Eu si Marina ne-am luat pelerinele si ne-am dus sa le ajutam aparandu-le de ploaie.
Le-am dus in casa. Se scurgeau stropii pe ele. Noua ne venea sa plangem de mila lor. Cand s-a oprit ploaia le-am dus afara. Ele, bucuroase, au inceput sa se balaceasca in apa. Pacat ca nu puteau sa zboare!
A doua zi de dimineata, cand ele dormeau, noi am inceput sa le facem casute unde sa stea.
– Imi aduci si mie ciocanul, Marina?
– Da, dar asteapta sa termin eu cu el.
– Bine!… Lasa! Lasa! Am gasit altul…
Trecu timpul si pasarile s-au insanatosit si au inceput iar sa zboare. S-au apropiat de geam si au inceput sa bata cu ciocul. Noi am venit repede afara sa vedem ce se intampla. Ele voiau sa isi ia ramas bun si sa ne multumeasca pentru ajutorul acordat. Noi de-abia, de-abia ne abtineam sa nu plangem.
A fost cea mai frumoasa saptamana din viata noastra! Nu o vom uita niciodata!

Lasă un răspuns

