Denisa – La gara

E toamna.
Sunt in gara si trebuie sa merg la Bucuresti. Trenul a cam intarziat si nu stiu cand o sa ajunga. Ma cam panichez pentru ca trebuie sa ajung degraba la unchiul meu. A trecut timpul si, in sfarsit, in gara a ajuns un tren. Ce bucurie pe capul meu, dar degeaba, nu era trenul pe care il asteptam. Nu stiu ce sa fac si de plictiseala m-am luat la vorba cu o doamna:
– Buna ziua, doamna! Ma numesc Bravu Ionel si as vrea sa va intreb ceva.
– Buna ziua, domnule! Eu ma numesc Cuptor Daniela. Sunt incantata de cunostinta.
– Oare cand o sa ajunga trenul de doisprezece spre Bucuresti?
– Nu stiu. Dar pe acela il astept si eu. Ce coincidenta!
– Da! Uite-l! Nu e acela?
– Ba da! Ce bine ca a ajuns!
A fost o calatorie care a lasat multe de gandit.

Lasă un răspuns

