Vali – Robert si Doamna

Este toamna. Dimineata trebuie sa mergem la scoala.
– Buna dimineata!
– Buna dimineata! Robert, in sfarsit, vii si tu la scoala!
– Da, doamna.
– Ei bine, hai sa citim tema!
– Doamna, pot sa citesc eu tema?
– Bine, spune, ce am avut de scris?
– Punctul 7 de la pagina 13.
– Marina, strange caietele!
– Da-mi caietul!
– Poftim!
– Robert, ti-ai scris tema?
– Da, doamna.
– Mergeti in pauza!
– Doamna, Robert m-a injurat.
– Robert, faci doua ture de teren mersul piticului!
– Rusine! Rusine! Rusine!
– Trrrrrrrrrrrrrrrrrrr!
– Avem romana.
– Stiu.
– Hai mai repede!
– Doamna, Robert nu ma lasa sa scriu!
– Robert, in pauza te duci la toate clasele si spui: „N-o sa mai fac asta niciodata!”
– Trrrr!
– Doamna, Robert trebuie sa faca pedeapsa!
– Robert, du-te la toate clasele si spui ce ti-am zis!
– N-o sa mai fac asta niciodata!
– Duceti-va acasa, s-au terminat orele!

4 Răspunsuri to “Vali – Robert si Doamna”

  1. ioniboni Says:

    =)) :)):))

  2. Sandu Says:

    🙂 N-am ce zice la asta.

  3. cosmin Says:

    :))))) saracu robert:)))))

  4. VaLy Hagiu Says:

    ce compunerii faceam… erati multumita de mine doamna ?

Lasă un răspuns

