Vali – Vacanta mea

Este vara. A venit vacanta si toti copiii se bucura de ea.
Eu am fost la peste impreuna cu fratele meu si cu tata. Cand am ajuns am pus setcile, apoi eu cu fratele meu am pus sa mancam, iar tata a aruncat lansetele. Dupa aceea a aruncat si undita mea, iar dupa un minut am prins o guvida.
Dupa aceea am vrut sa mai prind, dar tata mi-a spus sa-l las si pe fratele meu, a prins si el, apoi ne-am dus sa verificam setcile care aveau cativa pesti. Am plecat.
Dupa aceea am fost la Barlad. Ne-am dus intr-un loc, dar nu a tras pestele, apoi am fost intr-alt loc si n-am prins nici acolo, apoi ne-am dus in alt loc, tata mi-a luat undita ca sa vada daca se prinde peste. A aruncat undita si a prins o regina, pe urma a mai prins si un caras. Fratele meu a prins un ghiban foarte mare car a inghitit acul foarte adanc. Cand tata a vrut sa traga de ata a ramas cu acul in peste, apoi tata i-a rupt gura. Am plecat.
Peste cateva saptamani am fost in camp. Pe drum, in autobuz mi-a venit rau. Cand am coborat din autobuz era sa vomit. Cand am intrat in curte nu cunosteam pe nimeni. Am fost in Sibiu , la Podul Mincinosilor, am mai fost si la Muzeul de Stiinte unde erau niste animale precum ursul, liliacul, tigrul, tarantula si niste fluturi care semanau cu o crenguta si cu o frunza. Cand am ajuns am mancat. Am mai fost sa-l salvam pe Mowgli pentru care a trebuit sa mergem pe o franghie pentru ca acolo era o prapastie.Aceasta proba s-a numit Podul Indian. Mi-a fost un pic frica deoarece nu am mai trecut pana acum printr-o astfel de incercare. Dupa aceea ne-am reintors la corturi, in camp. Seara a fost un spectacol pe nume ” Fructe si legume”. Am dansat vals si rock-and-roll, dar cand am plecat din sala de spectacole a inceput sa ploaie si alergam toti la corturi si mi-am intins sacul de dormit sa ma culc. A doua zi am jucat scout-ball. Inainte ne-am dus cu patrula lui Cosmin sa facem curat in casa, apoi am fost sa jucam scout-ball, dar i-am batut cu 7 – 3. Acasa am facut paparuda cu baietii, erau si echipe: romanii contra rromilor.
Asta a fost vacanta mea!

2 Răspunsuri to “Vali – Vacanta mea”

  1. Sandu Says:

    Frumoasa.Facer parte din camp.

  2. cosmin Says:

    Si-a pus mana falasa.nustiu ce a facut dar nu-mi vine sa cred cat de mult a scris.

Lasă un răspuns

