Vali – Cearta cuvintelor pentru un presedinte

Eu aleg cuvantul COPILARIE sa fie presedinte deoarece candva am trait o copilarie frumoasa si altii mai rea, pentru ca atunci cand vom fi batrani o sa ne amintim de copilaria noastra si trebuie sa profitam de aceasta sansa ca n-o mai avem niciodata.
Eu aleg cuvantul ANIMALE sa fie secretar pentru ca imi plac animalele, mai ales cainii, regii junglei, tigrii, leoparzii. Fetelor le plac mai mult felinele. Dar uneori fetelor le plac si felinele mai rele – tigroaica, tigrul.
Eu aleg cuvantul MASA sa fie sluga pentru ca nu este cel mai iubit lucru din lume, dar este si masa folositoare la ceva pana la urma.
Eu aleg cuvantul SCOALA sa fie consilier pentru ca scoala inseamna invatatura si fiecare copil trebuie sa mearga la scoala pentru ca ai ce invata de acolo, o sa fii mai inteligent si vei avea mai multi prieteni, o sa inveti mult mai multe lucruri la scoala decat acasa. Orice copil trebuie sa mearga la scoala!

2 Răspunsuri to “Vali – Cearta cuvintelor pentru un presedinte”

  1. Andreea Says:

    bravo!

  2. Sandu Says:

    Frumoasa!Dar ma rog ce ai cu presedintele chelie?

Lasă un răspuns

