Cristina – Vacanta mare

Eu in vacanta mare am fost nerabdatoare sa merg impreuna cu mama la recuperare pentru a ma face bine. Eu sunt un copil cu mici probleme locomotorii, sunt un copil mai special si iubit de familie.
Sunt o fetita foarte fericita ca am o familie care ma iubeste foarte mult!
Impreuna cu mama si sora mea in vacanta am fost la recuperare. Acolo am intalnit foarte multi copii. Am intalnit mai multi copii cu mai multe probleme fata de mine.
La centru toti copiii suntem o familie, intalnindu-ne la Clubul copiilor, jucandu-ne impreuna.
Vacanta mare pentru mine a trecut foarte repede.

Lasă un răspuns

