Vali – Acesta sunt eu!

Eu am un frate. Am jucat la Liesti, acum joc la Umbraresti. Asadar Umbraresti este a doua echipa la care joc. Noi in familie suntem trei si cu mine patru. Eu as vrea sa fim cinci. Sa am si o surioara. Daca punem catelul suntem sase si daca punem si pisica suntem sapte. Am avut 8 ani, acum am noua ani. Am crescut. Am numarul zece si am 12 goluri. Sunt nascut pe data de 11 februarie 2001. Numarul treisprezece imi poarta ghinion. De unu Martie i-am dat mamei paisprezece ghiocei si fratelui meu cincisprezece. De la ora saisprezece pana la ora saptesprezece ma joc la calculator. La ora optsprezece vine tata acasa. La nouasprezece ani sunt major. La douazeci de ani vreau sa fiu student.
Acesta sunt eu!!!

7 Răspunsuri to “Vali – Acesta sunt eu!”

  1. ionica Says:

    Vali scumpule, tu esti atat de mic dar cu o inima mare!!Iti doresc mult noroc la scoala…… si la fotbal alaturi de colegii tai !!

  2. Cristina Says:

    Cred ca stii la perfectie numeralul dupa o asemenea compunere…Foarte bine!

  3. vali care a scris compunerea Says:

    va rog sa ma credeti eu sunt vali pt cristina normal ca stiu numeralul e cel mai simplu (nu am inteles partea cu ”la perfectiune”)salut te pup cu drag papaaaaaaaaaa

  4. vali care a scris compunerea Says:

    multumesc la fel de mult ionica te pup si pe tine papaaaaaa

  5. VaLy Hagiu Says:

    cine se da in numele meu… va rog sa ma credeti ca nu eu am pus aceste comentarii😦

  6. Tdp Patru Says:

    E frumos textu’!

  7. Tdp Patru Says:

    😀

Lasă un răspuns

