Vali – Vacanta de vara


In vacanta am fost la bunici si m-am uitat la televizor. Impreuna cu fratele meu am ajutat-o pe bunica sa ude gradina. Dupa ce am venit de la bunici am fost in cantonament la Braila. A fost foarte greu pentru ca am cazut cu niste echipe foarte grele cum ar fi: Steaua, Sporting Bucuresti, C.S.S.Braila si Petrolul. Noi am iesit pe locul 3 in clasament, iar in in grupe pe locul 5. Cand am sosit acasa am fost foarte obosit.
In vacanta asta nu prea am stat acasa. Mi-a placut pentru ca m-am dus la Steaua-Otelul, iar eu era sa primesc autograf de la Bogdan Stancu, care are numarul 28 si e golgheterul Stelei.

Lasă un răspuns

