Denisa – Toamna in satul meu

Este luna octombrie. Oamenii au cules viile. Mustul cel dulce ne-a fermecat pe toti. In gradina mea am observat ca florile s-au ofilit. Am inceput sa plang. Dar bunica mi-a spus ca nu trebuie sa plang, fiindca la primavara vor creste mari si mai frumoase. Am incetat sa mai plang.
Strabunica mea a vrut sa cumpere cateva kilograme de mere. Eu am oprit-o pentru ca in copacul nostru erau atat de multe mere, incat cadeau si pe jos. Fiindca ploua foarte des toate fructele s-au copt.
In a doua dimineata trebuia sa plec la scoala. Cand am iesit din casa vantul imi suiera prin urechi de parca voia sa ma ia si pe mine cu el, dar avea pasageri: frunzele care au cazut din copaci.

8 Răspunsuri to “Denisa – Toamna in satul meu”

  1. alina cioruta Says:

    mai e un pic si vine vantul acela, sa te ia cu el si sa te aduca la mami, pupici maimutel!

  2. delia Says:

    Imi place, Denisa, compunerea ta!

  3. delia Says:

    Imi place, Denisa, aventura ta!

  4. vali hagiu Says:

    e uratica ca sa nu spune e urata

  5. Denisa Serena Says:

    Multumesc mult tuturor! <3<3<3

  6. ionut Says:

    da e si smolitica

  7. stefania yegorovnam Says:

    mie…nu imi place😐 pentru ca nu este dezvoltata si cu expresi mult mai frumoase decat ai folosit tu in textul ala de mai sus pentru ca nu ii pot spune ‘compunere’ deoarece nu e o compunere ! O compunere e frumoasa,lunga si cu expresi foarte frumoase venite din imaginatia ta .. dar pentru ca unora le este foarte greu sa gandesca cu creierul scriu expresii nu chiar urate dar nici frumoase. Nu te supara :] asta e parerea mea :]

Lasă un răspuns

