Denisa – Omul de zapada

Este 29 decembrie. Am trecut in anotimpul de iarna. Ninge neincetat cu fulgi mari de zapada. Pe jos e un covor alb de nea. Eu am iesit afara din casa si am incercat sa fac un om de zapada. I-am cerut bunicii mele doi ochi de taciune. Am facut omul de zapada, dar numai doi ochi avea. Apoi am observat ca-i mai lipseste ceva: palaria. Am gasit o palarie veche de-a bunicului meu. Am luat-o si i-am pus-o pe cap omului de zapada. Mama a spus ca trebuie sa-i mai pun si un nas ascutit. Am gasit un morcov mai ascutit si i l-am pus omului de zapada. Tati manca niste saramura de peste si avea un ardei rosu neinceput. I l-am cerut ca sa fac gura omului de zapada. Ardeiul a stat ca o gura mare pe om. Asadar am terminat pana la urma omul de zapada. Cu greu, dar l-am terminat!

12 Răspunsuri to “Denisa – Omul de zapada”

  1. alina cioruta Says:

    interesant omul asta de zapada as fi vrut sa-l vad.

  2. assal stefan alexandru Says:

    urmatorul om de zapada,il vom face impreuna!TATI!

  3. vali hagiu Says:

    cea mai urata comp

  4. COSMIN Says:

    e misto compunerea e frumoasa bravo tie.

  5. COSMIN Says:

    Denisa ai facut o compunere foarte frumoasa bravo tie sa fii cea mai buna la facut compuneri bravo.

  6. COSMIN Says:

    deniso ai facut o compunere foarte frumoasa brav te aplaud bravo tie.

  7. diana elena Says:

    …. uratica

  8. Ioa orban Says:

    Foarte frumoasa.
    Mi-a fost de folos. :)))

  9. eli Says:

    nu mi-a fost de folos

  10. eli Says:

    e rita

  11. Cristine Says:

    super compunerea

  12. George Says:

    nici mie nu mi-a fost de ajutor

Lasă un răspuns

