Cosmin – Plimbarea in padure

M-am strans cu prietenii mei si am hotarat sa mergem la padure, sa vedem florile cum infloresc.
Noi o luam pe scurtatura mereu. Ei vor culege o multime de flori.
Este foarte frumos afara!
– Hei, Dana si Cornelia, sa ia cineva mingea si patura!

9 Răspunsuri to “Cosmin – Plimbarea in padure”

  1. Elena Says:

    Cosmin, frumos mai descrii in poezia ta venirea primaverii! Bravo! Sa mai incerci compuneri pe diferite teme , sa o rogi pe doamna invatatoare sa ti le corecteze si apoi……..sa ni le impartasesti si noua!

  2. DENISA Says:

    CE FACETI

  3. DENISA Says:

    V-ATI MAI INTALNIT CU COLEGII MEI?

    • anamosescu Says:

      Ne-am mai intalnit acum o saptamana, in cadrul clubului de la biserica. Sambata trecuta nu stiu ce a fost, pentru ca nu am reusit sa ajung.
      Tu pe unde esti, Denisa? Ai ajuns cu bine in Italia??

  4. Sandu Says:

    Frumoasa da cam scurta.
    Asemenea compunere scurta n-am mai vazut.Si copiii de clasa a II-a fac asemenea de compuneri.

    • anamosescu Says:

      Calitatea unei compuneri nu este data de dimensiunile ei, ci de continut. Privind forma ei, ne straduim sa respectam cele 3 parti ale compunerii: introducere, cuprins si incheiere. In clasele mari o sa vedeti ca unele creatii mai originale nu functioneaza dupa acelasi tipar.
      Avem nevoie de ochiul tau critic, de aceea te asteptam si cu alte cometarii, Sandu.🙂

  5. aura Says:

    dati-mi si mie una de toamna

  6. cosmin Says:

    da am facut-o mica si ce daca??

  7. vali hagiu Says:

    e urata a lu vali e mai mumoasa

Lasă un răspuns

