Adrian – Propozitii cu cuvinte date

Parintii mei au hotarat sa mergem la mare.
Primavara o multime de flori se trezesc la viata.
Toamna oamenii vor culege prune.
El este bolnav.
I-a facut un cadou surorii mele.
Eu si cu tata ne-am dus sa luam o motoreta.
Imperecheaza niste bani.
Tu iei o carte frumoasa de la doamna.

3 Răspunsuri to “Adrian – Propozitii cu cuvinte date”

  1. ionut Says:

    imperecherea banilor este cum ar fi sa ai bani despartit si ii pui intr-un loc

  2. singura Says:

    super acest lucru este minunat am gasit ceva
    la fel aici la WZY🙂 imi place

Lasă un răspuns

